FASHIONISTA

Hemma i huvudstaden och mina fötter värker efter en dag i skyhöga skor. Frusen var man också tack vare modets plåga, med andra ord pumpsen. Inom mitt yrke ska man glänsa och skina dag in och dag ut, speciellt när man möter kunder. Att vara en frilansare och jobba som fashionista är nog det mest krävande yrket idag. Man ska vara överallt och ingenstans på en och samma gång. Hur man lyckas vet inte jag men än så länge rullar pengarna in. Vad mitt jobb går ut på går inte att förklara i snabba drag så jag har kommit på en liten beskrivning.



Kolla på dina kläder så kan du se mitt yrke, bläddra i tidningen så kan du se det samma. Allt mänskligheten har på sig och utmärker sig med bevakas utav mig som jobbar som fashionista.

Nu när jag babblar och rabblar om det jag är bra på samt det jag jobbar med tänkte jag visa er lite ur det nya som kommer i butikerna till våren. Lite inspiration inför våren och sommaren samt lite dofter som får sinnet att blomma.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Gud vad roligt att höra. Det är sällan man får så gulliga kommentarer! Lycka till med ditt bloggande, tjejen! Och lägg gärna till mig på bloglovin. Puss!

2009-01-29 @ 19:05:09
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack så mycket för din kommentar, det var riktigt kul att höra :) lycka till med bloggandet!

2009-01-29 @ 19:08:41
URL: http://jesscab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0