INSIDA KONTRA UTSIDA

Hej alla glada. Många säger att man inte ska lita på Internet och dess människor men igår kom jag på att det går att lita mer på Internet än vad man kan lita på människor. Svek och åter svek stöter man på varje dag och ibland kan man känna att man fysiskt står i centrum utav all uppståndelse men psykiskt vara helt ensam. Det som fascinerar mig med människan är att vi kan dölja så mycket med hjälp utav vår utsida och tur är de. Hur skulle de va om folk kunde läsa mig ut och in? Ingenting jag skulle gilla i första laget. Nog om det.



My outfit

Idag är jag ledig och det är min första lediga lördag på evigheternas evighet. Dagen ska jag spendera åt att hitta mig lite garderobsnytt och kanske fika med en kompis mitt i allt shoppande. Jag måste även springa in på Gucci och köpa mig en ny datorväska för den jag har nu känns lite väl passé. Fram mot kvällen blir det Stureplan för mig och vännerna och då ska jag setill att champagnen flödar i mina glas. Men kom ihåg, allt detta är bara mitt yttre medan min insida kan vara rena motsatsen till detta, med andra ord all alone.


Kommentarer
Postat av: GONA

SV: Hejhej! Gud va snällt sagt! Det va det gulligaste jag hört! Sånt blir man riktigt glad av! Tack så himla mycket! Och så måste jag säga DETSAMMA! Tittade på din blogg lite nu och jag ääälskar outfitsbilderna du lagt upp, så jävla nice :D puss

2009-01-31 @ 11:15:09
URL: http://gonas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Supersnyggt! (:

2009-02-10 @ 14:51:03
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0