JAG VET ALLT

Idag avslutas Fashion week by Berns samtidigt som jag startar denna blogg. Ett konstigt namn kan man tycka men bloggdjungeln gav mig inga fler val att välja mellan. Kanske den enda nackdelen med att börja blogga så sent. Well, det var mindre viktigt. Jag skall nu ta och berätta lite om mig. Lite och lite, nästan ingenting om jag ska vara ärlig. Jag kan avslöja så mycket som att jag vet ALLT. Det jag inte vet, vet ingen, nästan som Internet vill säga. Dock är jag enbart uppdaterad om de ytliga så det där med att jag vet allt kanske inte stämmer så bra trots allt.


Idag tänker jag inte säga så pass mycket mer än att jag imorse fick lite pressmaterial på mitt skrivbord ifrån H&M's nya samarbete som kommer släppas i vår. Mer om detta samarbete kommer lite senare, både i text och bild så håll utkik mina älskade vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0