Marc Eckö

 
Klockor från Marc Eckö

Hej kära ni. Här sitter jag och lapar i mig en stor latte på Espresso House. Jobbet avslutades precis och har därför lite bonustid på två hela timmar. Jag har mött människorna bakom Marc Eckö och jag kan inte säga annat än, det va de snyggaste klockor jag någonsin sett. Nu funderar jag på att köpa mig en, kanske två om jag jobbar flitigt. När latteglaset står tomt och arbetet skrivet och postat är det dags för mig att shoppa. Skall möta upp en kille som jobbar på NK, han ska visa mig husets hemligheter är det tänkt. Lite mer om mina inköp kommer senare ikväll, nu måste jag skynda mig innan deadline.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, jag har läst din blogg ett tag nu och jag ville bara säga att jag tycker att den är jättebra =) Kram

2009-01-29 @ 14:57:26
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0