NYA PLANER


En hel dag på jobbet med spring från den ena klädbutiken till den andra. När jag var inne i Gallerian och hämta mitt paket fick jag läsa om en rolig sak som Gallerian här i Stockholm har ordnat. Det är en tävling som går under namnet "Style a friend" och går ut på att man skall anmäla en vän som man sedan ska styla med hjälp av Gallerians klädutbud. Den som lyckas styla sin vän på bästa sätt vinner ett presentkort på 5000kr. Det lät roligt och jag fundera nästan på att anmäla mig men grejen var den att jag öppna brevet jag hämta och där stod det att jag skulle sitta i juryn och utse vinnaren tillsammans med två till. Skoj kan det låta men jag får la se om jag ens hinner med det.


När vi nu pratar mode tänkte jag visa lite bilder från Fashion week by BERNS som avslutades för två dagar sedan. Dessa fem bilder kommer från Filippa K's visning och om jag nu ska beskriva stilen som dominerar i vår och sommar så kan jag säga att det är mycket naturliga pastellfärger och en ganska slapp och relaxad stil. Go with the flow helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0